مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-16اقتصادي

3 دانشگاه با ورود به حوزه زراعت و باغبانی به تامین امنیت غذایی کمک می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آنجایی که تولید محصولات باغبانی در تامین امنیت غذایی سالم و پاک نقش بسیار حیاتی دارد و بخش بزرگی از نیاز های غذایی مردم با این محصولات تامین می شود؛ - تامین امنیت غذایی به عوامل زیادی وابسته است که زنجیره وار به هم متصل هستند و عدم تامین هر کدام از آن ها می تواند اقدامات در این زمینه را ابتر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آنجایی که تولید محصولات باغبانی در تامین امنیت غذایی سالم و پاک نقش بسیار حیاتی دارد و بخش بزرگی از نیاز های غذایی مردم با این محصولات تامین می شود؛ باید در تامین امنیت غذایی نگاه ویژه ای به صنعت کشاورزی و باغبانی داشته باشیم.

این کار هم تنها با استفاده از توان دانشی و تخصصی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان ها میسر است.

اقدامی که در اولویت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری قرار گرفته و در تلاش است با به میدان آوردن دانشگاه های توانمند و شرکت هایی که می توانند در این عرصه خدمت رسانی کنند؛ عملیاتی خواهد شد.

ستاد توسعه زیست فناوری در اجرای این طرح از ظرفیت 3 دانشگاه جیرفت، کردستان و پژوهشگاه مواد و انرژی و همچنین شرکت های دانش بنیان کاوش کیمیا کرمان ، زیست فناور سبز ، فناوری زیستی طبیعت گرا و صنایع زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دانشگاه با ورود به حوزه زراعت و باغبانی به تامین امنیت غذایی کمک می کنند

3 دانشگاه با ورود به حوزه زراعت و باغبانی به تامین امنیت غذایی کمک می کنند