مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-16سياسي

خودکفایی مددجویان با محوریت کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان صورت پذیرد


رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با محوریت کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان صورت پذیرد.

- ایسنا/لرستان رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با محوریت کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان صورت پذیرد.

فرهاد نامداری در نشست مشترک پارک علم و فناوری لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که امروز در محل پارک علم و فناوری برگزار شد، بر خودکفایی مددجویان کمیته امداد با محوریت کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان تأکید شد.

وی با اشاره به نقش پارک های علم و فناوری به عنوان حلقه واسط ارتباط ایده (دانشگاه) و صنعت بر توسعه فرهنگ کارآفرینی و خلاقیت در استان جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری تأکید کرد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: با عنایت به ضرورت پیش روی به سمت مکانیزه شدن روند کشاورزی جهت افزایش بهره وری؛ میزان اشتغال در این حوزه کاهش خواهد یافت در نتیجه سرمایه گذاری ها در استان لرستان باید به سمت توسعه فناوری برود تا بتواند اشتغال ایجاد کند و در این راستا نیازمند همکاری کلیه مدیران، دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی مددجویان با محوریت کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان صورت پذیرد

خودکفایی مددجویان با محوریت کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان صورت پذیرد