مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-16بين الملل

کامالا هریس به تایلند و فیلیپین سفر می کند


کامالا هریس امروز (چهارشنبه) به تایلند و فیلیپین سفر خواهد کرد تا درخصوص تعهد آمریکا نسبت به این منطقه گفت وگو کند؛ سفری که احتمالا خشم پکن را به دنبال خواهد داشت.

- کامالا هریس امروز (چهارشنبه) به تایلند و فیلیپین سفر خواهد کرد تا درخصوص تعهد آمریکا نسبت به این منطقه گفت وگو کند؛ سفری که احتمالا خشم پکن را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام ارشد دولت آمریکا روز سه شنبه طی کنفرانسی به خبرنگاران گفت: کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا صراحتا اعلام خواهد کرد که ایالات متحده تعهد پایداری در قبال جنوب شرق آسیا دارد.

این مقام آمریکایی افزود: هریس طی روزهای جمعه و شنبه در اجلاس همکاری های اقتصادی آسیا- پاسیفیک (اپک) شرکت و در آنجا نسبت به رهبری اقتصادی آمریکا در این منطقه تاکید مجدد خواهد کرد.

به گفته این مقام آمریکایی، روز جمعه کامالا هریس سخنرانی خود را درخصوص دستورکار اقتصادی و جامع دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای منطقه هند-آرام ایراد خواهد کرد.

پیام اصلی سخنرانی او این خواهد بود که آمریکا تعهد پایداری در قبال اقتصاد این منطقه دارد.

براساس گزارش این مقام ارشد، روز شنبه پس از نتیجه گیری نهایی جلسات رهبران اپک ، هریس دیداری دوجانبه با نخست وزیر تایلند خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس به تایلند و فیلیپین سفر می کند

کامالا هریس به تایلند و فیلیپین سفر می کند