مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-16سياسي

درخواست مردم از رییس کل دادگستری تهران چه بود؟


رییس کل دادگستری استان تهران و 13 نفر از معاونان و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران در بیست و هشتمین جلسه ملاقات مردمی، پاسخ گوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضایی 141 نفر از مراجعان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مدت چهار ساعت در راستای تکریم ارباب رجوع و استماع بدون واسطه و چهره به چهره مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، در بیست و هشتمین جلسه ملاقات مردمی دادگستری در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) با مراجعان دیدار کردند.

در جریان جلسه دیدار مردمی رییس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست های حقوقی و قضایی 141نفر از مراجعان رسیدگی شد.

علی القاصی در این برنامه ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و درخواست های ایشان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران پیرو حضور تعدادی از نماینده های شکات مرتبط با پرونده های کثیرالشاکی تدر تهران فی المجلس با رییس کل محاکم تهران و معاونین مربوطه مذاکره و دستورات لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم از رییس کل دادگستری تهران چه بود؟

درخواست مردم از رییس کل دادگستری تهران چه بود؟