مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-16حوادث

ماجرای قتل یک زن در تاکسی به دست مامور پلیس


سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان جزییات حادثه قتل یک زن قلعه گنجی به دست یکی از نیروهای پلیس در استان کرمان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق، 16 مهرماه امسال یک نفر از افسران پلیس در شهرستان قلعه گنج استان کرمان به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یکی از شهروندان زن کرد.

این حادثه در یکی از خیابان های شهر قلعه گنج و در خودروی تاکسی اتفاق افتاده است به نحوی که در پی بروز اختلافات شخصی، زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته است ، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می شود و در حالی که قاتل قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می رساند.

اطلاعیه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اضافه می کند: متعاقب این اقدام مجرمانه، قاتل در کوتاه ترین زمان دستگیر و بلافاصله با قرار بازداشت موقت توسط قاضی کشیک دادسرای نظامی ناحیه جیرفت روانه زندان می شود و در نهایت با توجه با اظهارات متهم و دلایل و شواهد موجود و شکایت اولیای دم، پرونده با صدور قرار جلب به دادرسی به اتهام قتل عمد در آستانه صدورکیفرخواست بوده و تا اواخر هفته به دادگاه نظامی یک کرمان ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل یک زن در تاکسی به دست مامور پلیس

ماجرای قتل یک زن در تاکسی به دست مامور پلیس