مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-16سياسي

رفع خطر از 2 گود پرخطر پایتخت


شهردار منطقه 8 تهران از رفع خطر از 2 گود از مجموع سه گود پرخطر در این منطقه خبر داد و گفت: پرونده یک گود هم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی از رفع خطر گودهای پرخطر در شرق تهران خبر داد و گفت: یکی از این گودها مربوط به ساختمانی بود که از سال 98 اقدام به گودبرداری کرده است ولی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و نکات فنی، مغایرات سازه نگهبان با نقشه های مصوب و عدم رعایت مباحث ملی ساختمان در پنج نوبت اخطار به مالک داده شد که پس از عدم انجام اقدام مؤثر از سوی مالک و دستگاه نظارت پروژه کمیسیون رفع خطر آذر 1400 تشکیل شد.

شهردار منطقه 8 تهران با اشاره به وجود سه گود پرخطر در سال 1400، گفت: بر اساس ارزیابی هایی که معاونت معماری و شهرسازی (اداره کل معماری) انجام داد این گودها شناسایی و اقدامات لازم برای ساماندهی آن ها انجام شد.

دو گود در ناحیه یک و یک گود نیز در ناحیه دو واقع شده است.

وی با بیان اینکه رفع خطر از گودها صرفاً با پر کردن میسر نمی شود و عوامل دیگر فنی و مهندسی نیز باید بررسی شود، گفت: از همین رو از دادستان درخواست می کنم به موضوع گودهای رها شده در تهران ورود جدی کنند و با احضار مالک پروژه به دادگاه (به عنوان عامل اصلی و مسبب ایجاد شرایط خطرناک برای شهروندان) ایشان را نسبت به اقدام فوری و عاجل ملزم کند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خطر از 2 گود پرخطر پایتخت

رفع خطر از 2 گود پرخطر پایتخت