مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-16اقتصادي

میدل ایست آی: ایران به رقیبی جدی در صنعت پهپادی جهان تبدیل شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری میدل ایست آی ضمن انتشار این ارزیابی، به بررسی پیشرفت صنایع پهپادی و موشکی ایران برای جبران کمبود های موجود در تجهیزات و هواگرد های نیروی هوایی پرداخت و نوشت: - میدل ایست آی: دهه ها توسعه، ایران را به یک رقیب جدی جهانی در حوزه پهپاد ها تبدیل کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری میدل ایست آی ضمن انتشار این ارزیابی، به بررسی پیشرفت صنایع پهپادی و موشکی ایران برای جبران کمبود های موجود در تجهیزات و هواگرد های نیروی هوایی پرداخت و نوشت: روسیه صد ها پهپاد ایرانی را خریداری و هزار فروند دیگر نیز سفارش داده است.

این پهپاد ها از زمان حضور اولیه خود از اواسط سپتامبر تاکنون، عملکرد تاثیرگذاری در این نبرد داشته است.

استفاده از این پهپاد ها برای ایران فرصتی فراهم می کند تا تجهیزاتش را در یک میدان نبرد پویا و درحال تغییر، آزمایش و عملکرد آن ها را به نمایش بگذارد.

تاکید بر این که ایران به رقیبی جدی در میان قدرت های پهپادی جهان تیدیل شده، در حالی است که محافل غربی تا همین چند سال قبل ضمن انکار موفقیت های موشکی و پهپادی ایران ادعا می کردند ایران قادر به تولید چنین جنگ افزار پیشرفته ای نیست و تصاویر منتشره،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: ایران به رقیبی جدی در صنعت پهپادی جهان تبدیل شده است

میدل ایست آی: ایران به رقیبی جدی در صنعت پهپادی جهان تبدیل شده است