مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-16اقتصادي

رشد 22 درصد جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان


مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 314 هزار و 51 مسافر در 7 ماهه سالجاری توسط ناوگان مسافری تحت نظارت این اداره کل جابجا شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد افزون بر 22 درصد را نشان می دهد.

- کاظمیان در گفت وگو با ایسنا- افزود: جابجایی مسافران در این مدت توسط 188 هزار و 750 سفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه فروکش کردن کرونا، جابجایی مسافران در ایام اربعین حسینی و همچنین دهه پایانی ماه صفر، رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی عوامل حمل و نقل و مسافران باعث افزایش تعداد سفر بوده است، گفت:سیاست این اداره کل،حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اینک 2 پایانه مسافری درحوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در شهرستان های ایرانشهر و چابهار فعال می باشند.

کاظمیان با بیان اینکه در حال حاضر 39 شرکت مسافربری 765 راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در جنوب استان فعالیت می کنند، یادآور شد: تلاش می کنیم تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقای سطح خدمات به مسافران از جمله رعایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 22 درصد جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

رشد 22 درصد جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان