مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-16پزشكي

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است


دبیر هیأت امنای دانشگاه های وزارت بهداشت از اجرای طرح تعالی خدمات حوزه سلامت توسط دولت سیزدهم خبر داد و گفت: محوریت این طرح برقراری عدالت در خدمات بهداشتی و سلامت است.

- ابراهیم گلمکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وزارت بهداشت ارزیابی کاملی از رضایتمندی مردم از حوزه سلامت و بهداشت و درمان ندارد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه های وزارت بهداشت از اجرای طرح تعالی خدمات حوزه سلامت توسط دولت سیزدهم خبر داد و بیان داشت: محوریت این طرح برقراری عدالت در خدمات است؛ این خدمات نیز صرفاً نباید معطوف به درمان باشد بلکه آموزش و سایر حوزه ها را هم در بر می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد فناوری سلامت در خراسان شمالی، افزود: علاوه بر جذب سرمایه گذار، وزارت بهداشت نیز از طرح ها و ایده ها حمایت خواهد داشت.

گلمکانی هم راستایی ساختارها برای ارتقا فناوری در سلامت را ضروری عنوان کرد و گفت: ساختارهای مرتبط باید نزدیک شوند و ساختارهای غیر مرتبط مانند نمایندگان مجلس برای جذب سرمایه گذار کمک کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پزشکی در مناطق محروم، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور افزایش خدمات درمانی در مناطق محروم این تصمیم را اخذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است