مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-16ورزشي

مسئولان همدان ورزش معلولان را حمایت نمی کنند


هیچ حمایتی از سوی مسئولان و متولیان در خصوص ورزش معلولان صورت نمی گیرد.

- مهرداد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تقریباً یک ماه است که من از مسابقات جهانی مراکش برگشته ام و با وجود کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره، هیچ گونه بدرقه، استقبال و حمایتی از من انجام نشد، گفت: بنده در مسابقات جهانی سوییس 2017 طلا و برنز، در مسابقات بازی های آ سیایی جوانان 2017 تعداد 3 مدال طلا، در مسابقات جهانی بزرگسالان مراکش 2022 مدال های طلا و نقره کسب کرده و سهمیه بازی های آسیایی هانگژو چین بوده ام اما هرگز حمایتی از سوی مسئولین ندیده ام.

وی ضن ابراز گلایه مندی از این وضعیت گفت: واقعاً این وضعیت برای یک ورزشکار کسر شأن است که سطح مسابقات کشوری را با مسابقات استانی یکسان بدانند.

این ورزشکار کم بینای دو و میدانی همدانی با تصریح بر اینکه من تقریباً یک سال است ورودی بازی های آسیایی دارم و جزو رنکینگ یک آسیا برای بازی های آسیایی هانجو هستم اما حتی این موضوع نیز نادیده گرفته شد، تصریح کرد: طبق گفته دیگر ورزشکاران قدیمی، مسئولان قبلی در دوره های قبل، حتی از یک سال قبل بازی های آسیایی از ورزشکاران حمایت می کردند.

مرادی در ادامه افزود: بنده در مسابقات جهانی مراکش نیز مجدد ورودی بازی های آسیایی را کسب کردم و رنک یک آسیا هستم، اما هیچ حمایتی از سوی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان همدان ورزش معلولان را حمایت نمی کنند

مسئولان همدان ورزش معلولان را حمایت نمی کنند