مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-16سياسي

خباثت اغتشاشگران در همراهی با نقشه آسیب به اقتصاد ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه روزنامه وطن امروز ضمن مرور آسیب های اقتصادی اغتشاشات نوشت: اغتشاشات اخیر اگرچه به بهانه درگذشت مهسا امینی آغاز شد، - دشمن می داند که قادر به براندازی در ایران نیست، بنابراین هدف مهمش آسیب زدن به اقتصاد ایران است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه روزنامه وطن امروز ضمن مرور آسیب های اقتصادی اغتشاشات نوشت: اغتشاشات اخیر اگرچه به بهانه درگذشت مهسا امینی آغاز شد، اما تداوم آن و اتفاقات رخ داده در هفته های بعدی از جمله حضور پررنگ رسانه های ضدانقلاب و برنامه ریزی عمیق اتاق فرمان دشمنان ایران در پی این اغتشاشات نشان می دهد این مسئله کاملا برنامه ریزی شده بوده و اتاق فکر دشمن درصدد این بود که ایران، پاییز آرامی را سپری نکند.

برای تحلیل هر اتفاقی باید به تبعات، نتایج، اهداف و انگیزه های ترتیب دهندگان، صاحبان نقش و تاثیرگذاران در آن اتفاق یا رویداد توجه کرد.

سوال این است: آیا اغتشاشگران به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند؟ دشمنان می دانند این اقدامات نه سدی بر سر راه اهداف جمهوری اسلامی خواهد بود و نه تهدیدی برای نظام مقدس اسلامی به شمار می رود.

با گذشت 50 روز از آغاز این ماجرا کاملا مشخص است که هدف نهایی ایجاد کنندگان اغتشاشات، آسیب به اقتصاد کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خباثت اغتشاشگران در همراهی با نقشه آسیب به اقتصاد ایران

خباثت اغتشاشگران در همراهی با نقشه آسیب به اقتصاد ایران