مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-16اجتماعي

کاهش تلفات جاده ای نیازمند ایجاد مراکز درمانی درحاشیه شهرها است


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ایجاد مراکز درمانی در حاشیه شهرها به ویژه تبریز تاکید کرد وگفت: ایجاد چنین مراکزی در امداد و خدمات رسانی در کاهش تلفات موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد رحمتی در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی حمل و نقل و کمیته راهبری وضعیت تصادفات استان، از دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای عملیات راهداری زمستانی آماده باشند و بر هماهنگی دستگاه های مسئول در اجرای عملیات راهداری زمستانی برای ارتقای ایمنی حمل ونقل جاده ای تاکید کرد.

وی اضافه کرد: باتوجه به در پیش بودن فصل بارش، دستگاه های مسئول با برنامه ریزی لازم آمادگی خود را برای راهداری زمستانی افزایش دهند تا در این ایام شاهد کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه گفت: 378 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب 216 گروه در راهدارخانه های استان برای اجرای عملیات راهداری زمستانی آماده شده اند.

اورجعلی علیزاده افزود: با توجه به در پیش بودن 29 آبان که روز جهانی یادمان قربانیان حوادث رانندگی نام گرفته، رزمایش روز بدون حادثه در راه های استان با هماهنگی دستگاه های مرتبط برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات جاده ای نیازمند ایجاد مراکز درمانی درحاشیه شهرها است

کاهش تلفات جاده ای نیازمند ایجاد مراکز درمانی درحاشیه شهرها است