مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-16بين الملل

زنگنه: اروپا راه خود را گم کرده است


یک کارشناس حقوق بین الملل با تاکید بر این که اروپا راه و مسیر گفت وگو با کشورهای مختلف از جمله ایران را گم کرده است، گفت: این گونه اقدامات دخالت آشکار در مسائل داخلی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از اعمال تحریم های جدید از سوی اتحادیه اروپا و همچنین انگلیس اظهار داشت: این نوع اقدامات دخالت آشکار در مسائل داخلی ایران است، پیش از این میان ایران و اروپا گفت وگوی روشنی تحت عنوان گفت وگوی انتقادی داشتیم که طرفین نسبت به رفتارهای طرف مقابل هر چه انتقاد و ارزیابی دارند، بیان می کردند و در قالب همان گفت وگوها جمع بندی می شد که هدفش پیشبرد روابط بود.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد در حال حاضر اروپا تحت تاثیر صهیونیست و آمریکا و فشارهای گوناگونی که در قاره اروپا اتفاق افتاده قرار دارد و این مسائل اروپا را دچار نوعی گم کردن راه و مسیر گفت وگو با کشورهای مختلف از جمله با جمهوری اسلامی ایران کرده است.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که این نوع رویه و رفتار هیچ گونه کمکی به حل مسائل، اصلا ح و بهبود روابط نمی کند، گفت: در چنین فضایی که منفی است و برداشت های بدبینانه وجود دارد، همگی بر مجموع روابط با کشورها تاثیرگذار است و یکی از این روابط نیز مربوط به گفت وگوها و مذاکرات احیای برجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: اروپا راه خود را گم کرده است

زنگنه: اروپا راه خود را گم کرده است