مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-16اجتماعي

پذیرش 43 کودک در مرکز نگهداری کودکان کار قزوین


در 6 ماه نخست سال جاری، 43 کودک در مرکز نگهداری از کودکان کار بهزیستی قزوین پذیرش شده اند که امید است، تدابیری در راستای کاهش این گونه آسیب ها با تعامل و همیاری دستگاه های اجرایی و متولی اندیشیده شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 43 کودک در مرکز نگهداری از کودکان کار بهزیستی قزوین پذیرش شده اند که امید است، تدابیری در راستای کاهش این گونه آسیب ها با تعامل و همیاری دستگاه های اجرایی و متولی اندیشیده شود.

علی دهباشی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و دختران یکی از دغدغه های بهزیستی قزوین است در همین راستا، تلاش شده در مراکزی که تحت عنوان حمایت از زنان و دختران فعالیت دارند، تمرکزگرایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: حمایت و نگهداری از دختران و زنان در معرض آسیب اجتماعی حاد و زنان آسیب دیده اجتماعی یکی از اولویت های بهزیستی قزوین در جهت توانمندسازی و بازگشت آنان به زندگی سالم است.

در 6 ماه نخست سال 1401 تعداد 5 نفر در مرکز دختران و زنان آسیب دیده پذیرش شده و حدود 1700 دختر و زن قزوینی از خدمات نگهداری، روانشناسی، مددکاری و حقوقی این مرکز بهره مند شدند.

مدیرکل بهزیستی قزوین بیان کرد: مرکز خانه سلامت دختران نیز به منظور کاهش آسیب های اجتماعی پیرامون دختران روی کار آمده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 43 کودک در مرکز نگهداری کودکان کار قزوین

پذیرش 43 کودک در مرکز نگهداری کودکان کار قزوین