مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-16اقتصادي

اعتبارات محدود، انتقال آب از سد کوچری به ساوه را زمانبر کرده است


قرار نگرفتن صنایع تکمیلی و تبدیلی کشاورزی در ردیف صنایع منجر به بروز برخی محدودیت ها شده است و باید موضوع احتساب صنایع تبدیلی در ردیف سایر صنایع در سطح ملی رفع مانع شده و سازوکار لازم برای تحقق آن اندیشیده شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: قرار نگرفتن صنایع تکمیلی و تبدیلی کشاورزی در ردیف صنایع منجر به بروز برخی محدودیت ها شده است و باید موضوع احتساب صنایع تبدیلی در ردیف سایر صنایع در سطح ملی رفع مانع شده و سازوکار لازم برای تحقق آن اندیشیده شود.

فرزاد مخلص الائمه در گفت وگو با ایسنا، درخصوص نشست مسئولان و برخی فعالان حوزه کشاورزی استان با رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه که از 11 الی 13 آبان ماه سال جاری در مسجد جامع تاریخی قطب تولید انار کشور برگزار شد علاوه بر معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در حوزه کشاورزی، صنعتی، تاریخی، گردشگری، صنایع دستی و .

فرصتی برای بیان مشکلات و مطالبات کشاورزان، باغداران و تولیدکنندگان انار بود.

وی با اشاره به حضور رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی و معاون وزیر جهاد کشاورزی در این جشنواره و بازدید از ظرفیت های شهرستان در حوزه باغی و زراعی گفت: در این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات محدود، انتقال آب از سد کوچری به ساوه را زمانبر کرده است

اعتبارات محدود، انتقال آب از سد کوچری به ساوه را زمانبر کرده است