مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-16حوادث

مردی با 55 بار مزاحمت برای اورژانس اصفهان دستگیر شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: مرد میانسالی که مدت ها بود برای اورژانس مزاحمت ایجاد می کرد با حکم جلب دادگاه بازداشت شد.

-  فرهاد حیدری رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته مرد حدوداً 50 ساله ای که در سه ماهه اول ابتدای امسال بیش از 55 تماس مزاحمت تلفنی با 115 اصفهان داشته است با حکم جلب دادگاه، دستگیر شد.

وی در رابطه با شیوه مزاحمت این فرد گفت: این فرد ضمن اشغال کردن خطوط امدادی 115، با دادن شرح حال کاذب و غلط به کارشناسان اتاق فرمان، آمبولانس اورژانس 115 را با شرح بیمار اورژانسی به درب منزل خود می کشاند.

حیدری افزود: در این مدت 15 مرتبه نیروهای امدادی اورژانس  پس از امدادخواهی کاذب وی برای امدادرسانی به بیمار به آدرس ذکر شده رفتند، پس از تماس های مکرر با امدادخواه و اتلاف وقت اورژانس، فرد مزاحم درب را باز می کرده و به محض ورود کارشناسان اورژانس برای کمک رسانی، درب را بر روی آن ها بسته و از درب دیگر منزل متواری می شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به پیگیری های این پرونده بیان کرد: با پیگیری های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان، پس از استخراج گزارشات و مدارک و طرح شکایت در دادگاه، روز گذشته حکم جلب متهم صادر شد و امروز این فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی با 55 بار مزاحمت برای اورژانس اصفهان دستگیر شد

مردی با 55 بار مزاحمت برای اورژانس اصفهان دستگیر شد