مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 07:102022-11-16اقتصادي

کمک 15 میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان از مددجویان همدانی


رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان همدان با تاکید بر اینکه زمینه سازی برای درآمد پایدار انجمن حمایت زندانیان، یک ضرورت است، از کمک 15 میلیاردی انجمن حمایت زندانیان در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی انجمن حمایت زندانیان مرکز استان همدان گفت: از آنجا که این انجمن بودجه دولتی ندارد، ایجاد درآمد پایدار برای خودکفایی و در نهایت ارائه خدمات بهتر به خانواده های نیازمند و آبرومند زندانیان تحت پوشش را، از اولویت های خود می داند.

وی تشریح کرد: تلاش برای عملیاتی شدن واگذاری برخی کارخانه های تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل و یا معادن بلاتکلیف که قابلیت راه اندازی دارند، تأسیس کارگاه های تولیدی، مراکز شماره گذاری و معاینه فنی خودرو، ایجاد گلخانه و تصویب پرداخت تسهیلات کم بهره برای فعالیت های اقتصادی؛ از جمله برنامه هایی است که به دنبال آن برای تقویت بنیه مالی انجمن هستیم.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز استان همدان افزود: با سرمایه گذاری، ایجاد منابع درآمد پایدار، جلب نظر کارآفرینان موفق و ارائه تسهیلات مشاغل خانگی حتی می توان برای خانواده های مددجویان دارای فرزند خردسال هم فرصت شغلی فراهم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 15 میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان از مددجویان همدانی

کمک 15 میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان از مددجویان همدانی