مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 23:552022-11-15سياسي

تبدیل وضعیت اشتغال فرزندان شاهد/هزینه های درمان پرداخت می شود


مشاور عالی رییس جمهور در امور ایثارگران تبدیل وضعیت استخدام و اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر را از مهمترین برنامه های دولت بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام پرویز ولی زاده شامگاه سه شنبه در همایش مشاوران امور ایثارگران وزرا و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران با تقدیر از عملکرد مطلوب مازندران در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: شمار زیادی از این فرزندان در دستگاه های مختلف از جمله علوم پزشکی، آموزش و پرورش و غیره تبدیل وضعیت و استخدام شدند.

وی شمار فرزند شهید بیکار در استان در استان 600 نفر اعلام کرد و با اشاره به شرکت 9 هزار و 500 نفر از فرزندان شهدای استان مازندران در آزمون اختصاصی گفت: مشکل اعتباری فرزندان شهدای استان رفع شده است.

وی خواستار ردیف شغلی و سازمانی برای مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی در استان شد و درباره هشت سال سنوات ارفاقی فرزندان شهید نیز گفت: این امکان وجود دارد که این فرزندان هشت سال زودتر بازنشسته شوند نه آنکه زودتر از کار برکنار شوند.

حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه تمام هزینه درمان خانواده های شهیدان از سوی بنیاد شهید پرداخت می شود، گفت: برای رفع مشکل مصوبه مربوط در حال پیگیری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت اشتغال فرزندان شاهد/هزینه های درمان پرداخت می شود

تبدیل وضعیت اشتغال فرزندان شاهد/هزینه های درمان پرداخت می شود