مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-15اقتصادي

ضرورت استفاده از ظرفیت های مغفول مانده حوزه صادرات


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم باید استفاده از ظرفیت های مغفول در دستورکار قرار بگیرد، گفت: اگر این ظرفیت ها به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرند قطعا حضور کامل ما در بازارهای خارجی تقویت خواهد شد.

- محسن امیدیان امروز سه شنبه 24 آبان ماه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شرایط اقتصادی امروز کشور دچار چالش هایی شده است.

معاون استاندار قم در ادامه گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای تسهیل این شرایط به کار گرفته است و اخبار خوبی نیز به دست آمده که امیدواریم نتایج آن هرچه زودتر در جامعه حاصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تلاش تولیدکنندگان و صادرکنندگان قابل تقدیر است، مطرح کرد: در بخش دولت خودمان را مکلف می دانیم فرآیندهای تولید و صادرات را تسهیل کنیم.

وی با بیان اینکه برای صادرات با یک جمعیت 700-800 میلیون نفری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: باید در صادرات امسال منطقه آسیای میانه مورد توجه بیش تری قرار بگیرد.

امیدیان با اشاره به اینکه عقد تفاهم نامه ها تاثیر بسیاری در افزایش صادرات دارد، تصریح کرد: باید صادرکنندگان به این موضوع و افزایش کمی و کیفی تفاهم نامه ها نیز توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت های مغفول مانده حوزه صادرات

ضرورت استفاده از ظرفیت های مغفول مانده حوزه صادرات