مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 21:552022-11-15حوادث

کاشت درخت به جای زندان در کلاله


رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادگاه کلاله، محکوم قطع درخت در این شهرستان را به کاشت 100 اصله نهال مکلف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان حیدر آسیابی، اظهار کرد: دادگاه کلاله، محکوم قطع درخت در این شهرستان را به کاشت 100 اصله نهال مکلف کرد.

رییس کل دادگستری استان گلستان افزود: با شکایت اداره منابع طبیعی، متهم این پرونده برای قطع پنج اصله نهال درخت آزاد به 11 روز حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

آسیابی ادامه داد: از آنجا که این فرد سابقه کیفری نداشت و در دادگاه ابراز پشیمانی کرده بود، قاضی حبس او را به مدت یک سال تعلیق و مجازات جایگزین کاشت نهال را برای وی صادر کرد وی ادامه داد: محکوم این پرونده مکلف است 100 اصله نهال با نظارت کارشناسان منابع طبیعی در مسیر جاده کلاله بکارد و تا یکسال از این نهال ها مراقبت کند.

رییس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: اداره منابع طبیعی کلاله هم موظف است عملکرد ماهیانه این متهم را به دادگاه ارائه کند.

وی گفت: امسال قضات استان سه هزار نفر را که جرایم سبک مرتکب شدند و سابقه دار نبودند، به جای زندان به آرای جایگزین حبس محکوم کردند.

آسیابی با اشاره به اینکه از استان های پیشرو کشور در صدور آرای جایگزین حبس هستیم، افزود: محکومان جایگزین حبس، فصل درختکاری سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت به جای زندان در کلاله

کاشت درخت به جای زندان در کلاله