مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 21:292022-11-15سياسي

1250 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است و شعار محوری هفته بسیج در سال جاری نیز «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است و به همین مناسبت یک هزار و 250 برنامه با 30 محور برای اجرا در استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه هفته است.

وی اظهار داشت: مخاطبین برنامه های هفته بسیج اقشار مختلف جامعه هستند و محورهای این برنامه ها نیز در حوزه گام دوم انقلاب و سند راهبردی 10 ساله اعتلای بسیج است که تصویب شده و در سال جاری در بین بسیجیان اجرایی می شود.

اکبری با بیان اینکه جهاد تبیین مربوط به همه روزهای سال است و باید در مناسبت ها بیشتر نمود داشته باشد، افزود: بسیج بزرگ ترین شبکه فرهنگی مردمی در دنیاست که در عرصه های مختلف به ویژه جنگ نرم، علمی، تبلیغات دینی، فرهنگی همانند عرصه نظامی حضور دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) تأکید کرد: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است و شعار محوری هفته بسیج در سال جاری نیز بسیج خدمتگزار ملت ایران است و به همین مناسبت  یک هزار و 250 برنامه با 30 محور برای اجرا در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1250 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود

1250 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود