مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-15اجتماعي

دسترسی دانش آموزان و دانشجویان را به کتابخانه ها تسهیل کنیم


شایسته است آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی زمینه دسترسی دانش آموزان و دانشجویان را به کتابخانه های عمومی فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل همزمان با روز کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: آمارها نشان از رشد قابل توجه میل و رغبت جوانان، نوجوانان و گروه های مختلف جامعه به کتاب و کتابخوانی دارد و این شرایط رو به جلو مطلوب به نظر می رسد.

وی تقویت روحیه کتابخوانی را در جامعه با همگرایی بیشتر یادآور شد و تصریح کرد: باید بسترهای دسترسی گروه های مختلف جامعه را به کتاب و کتابخوانی مهیا کنیم تا با همراهی خانواده ها، کودکان و نوجوانان بیشتر با کتاب انس بگیرند.

استاندار اردبیل موفقیت جامعه را مرهون دانایی و آگاهی دانست و گفت: اگر جامعه رشد یافته و متعالی می خواهیم، باید در حوزه فرهنگ به ویژه کتاب و کتابخوانی سرمایه گذاری کرده و فرزندانمان را بیشتر با کتاب انیس کنیم.

عاملی افزود: هر چند ابزارهای رسانه ای به ویژه فضای مجازی از قدرت نفوذ کتاب کاسته اما باید خلأها را در این حوزه رفع کرده و همچنان کتاب و کتابخوانی را به عنوان یک حرکت قابل توجه مورد ترویج و توسعه قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی دانش آموزان و دانشجویان را به کتابخانه ها تسهیل کنیم

دسترسی دانش آموزان و دانشجویان را به کتابخانه ها تسهیل کنیم