مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-15اقتصادي

دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات در زنجان راه اندازی شد


دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

- زنجان-رییس سازمان صمت زنجان گفت: دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فغفوری عصر سه شنبه درآیین افتتاح صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور گفت: با حضور مهندس نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور، دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به عنوان یک پیشران در حوزه صنایع پیشرفته و مولد دانش با اشتراک گذاری منابع و دانش، مهم ترین حامی صنایع پیشرفته کشور شناخته می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته شرکتی 100 درصد دولتی است که به حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در بخش های خصوصی و تعاونی می پردازد.

فغفوری تاکید کرد: از جمله اهداف این صندوق تحقق جامعه دانش بنیان، صنعت محور با سرمایه انسانی متخصص، ارتقا و بومی سازی دانش و مستندسازی آن در زمینه فناوری های نوین 13 گانه، تسهیلگری و شتاب ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات در زنجان راه اندازی شد

دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات در زنجان راه اندازی شد