مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-15بين الملل

دبیر شورای امنیت ملی روسیه: آمریکا جهان را به سمت جنگ جهانی سوق می دهد


ایالات متحده آمریکا در استراتژی جدید امنیت ملی، برتری خود را بر سایر کشورها تقویت می کند و آماده است تا برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری بزند.

- دبیر شورای امنیت ملی روسیه: آمریکا جهان را به سمت جنگ جهانی سوق می دهد ایالات متحده آمریکا در استراتژی جدید امنیت ملی، برتری خود را بر سایر کشورها تقویت می کند و آماده است تا برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری بزند.

دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت که ایالات متحده آمریکا و متحدانش ملت ها را بازیچه خود قرار داده اند و جهان را به سمت یک جنگ جهانی سوق می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه شنبه) در جریان نشستی در شهر بریانسک روسیه در مورد امنیت روسیه گفت که هدف ایالات متحده آمریکا تضعیف، تقسیم و در نهایت نابودی روسیه است و از رژیم دست نشانده کی یف به عنوان ابزاری برای تخریب و ویرانی استفاده می کند.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا در استراتژی جدید امنیت ملی، برتری خود را بر سایر کشورها تقویت می کند و آماده است تا برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری بزند، زیرا ایالات متحده و متحدانش، ملت ها را بازیچه خود قرار داده و جهان را به سمت یک جنگ جهانی سوق می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای امنیت ملی روسیه: آمریکا جهان را به سمت جنگ جهانی سوق می دهد

دبیر شورای امنیت ملی روسیه: آمریکا جهان را به سمت جنگ جهانی سوق می دهد