مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-15ورزشي

خطر سقوط در تیم ریشه دار گیلانی/ مالک تیم، پول آب معدنی ندارد؟


تیم ریشه دار چوکا تالش این روزها حال و روز خوشی ندارد و با مشکلات فراوانی از جمله اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و خطر سقوط دست به گریبان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال چوکای تالش که به دلیل نوسان در روند نتیجه گیری هایش به آسانسور فوتبال ایران لقب گرفته حال وروز خوبی ندارد و در انتهای جدول در حال تلاش برای خروج از منطقه سقوط است.

حسن اشجاری که موفق به صعود با چوکا با عنوان قهرمانی فصل گذشته به لیگ دسته اول شده بود ولی در پایان فصل با بی مهری مدیران چوکا از این تیم جدا شد، وقتی محمد نصرتی مربی جدیدشان به دلیل عدم تحقق وعده ها از این تیم کناره گیری کرد بار دیگر به عنوان سرمربی به این تیم آمد تا ناجی این تیم باشد.

چوکایی که فصل پیش بدون باخت به لیگ دسته یک فوتبال ایران صعود کرد در حال حاضر با چهار امتیاز از 12 بازی در انتهای لیگ 17 تیمی آزادگان قرار گرفته است .

گفت وگویی داشتیم با حسن اشجاری مربی که نشان داده که مرد روزهای سخت است و در هر تیمی بوده با وجود تمام سختی ها توانسته بر آنها غلبه کند و با سربلندی از آن خارج شود.

اوضاع نابسمان تیم چوکای تالش و عدم پرداختی باعث شده برخی بازیکنان چوکا در 2 روز اخیر دست به اعتصاب بزنند و حتی تهدید به عدم حضور در دیدار روز جمعه مقابل شمس آذر کرده اند و در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سقوط در تیم ریشه دار گیلانی/ مالک تیم، پول آب معدنی ندارد؟

خطر سقوط در تیم ریشه دار گیلانی/ مالک تیم، پول آب معدنی ندارد؟