مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:272022-11-15سياسي

رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان معارفه شد


مراسم تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری هرمزگان با حضورخیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری امروز صبح (سه شنبه 24 آبان ماه ) در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری گزاری فارس از بندرعباس، مراسم تکریم علی فتی و معارفه علیرضا نصیری رییس جدید استان هرمزگان هستند.

وی افزود: مدیران صنایع هرمزگان باید پای کار دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و نوآور باشند و تقویت دانشگاه سبب ایجاد نیروی انسانی متخصص می شود.

 کسب و کار ها باید به سمت نیاز محور سوق یابد  علیرضا نصیری رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: استان هرمزگان با دارا بودن منابع سرشار خدادای و صنایع بزرگ یکی از کانون های اقتصادی و تجارت کشور است اما به لحاظ شاخص های سهم مردم از این مواهب گرفتار زنجیر فقر و فلاکت و بیکاری است.

وی افزود: جهت گیری دانشگاهیان و نخبگان استان باید رفع خلاء های موجود و خدمت به توسعه استان باشد.

  به گفته رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان، یکی از راه حل های برون رفت از کمبودها، توجه ویژه به شرکت های کوچک و دانش بنیان است.

نصیری تصریح کرد: باید کسب و کارهای به سمت نیاز محوری سوق داد و از همه ظرفیت ها بهره جست تا بتوانیم بیکاری را در هرمزگان کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان معارفه شد

رییس جدید پارک علم و فناوری هرمزگان معارفه شد