مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 18:292022-11-15اقتصادي

کشف 47 تخلف در بازار کردستان طی یک هفته/جریمه 2.3 میلیارد ریالی متخلفین اصناف


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی هفته گذشته 308 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان انجام و 47 مورد تخلف کشف شده است.

- بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی 308 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان کردستان طی هفته گذشته 47 مورد تخلف کشف شده است.

وی از تشکیل پرونده برای 45 نفر از متخلفین و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: واحدهای صنفی متخلف در سطح عرضه 2 میلیارد و 364 میلیون ریال جریمه شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: در مدت زمان یادشده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان 80 مورد گزارش مردمی دریافت شده که در رسیدگی به آنها 5 مورد تخلف احراز شد و در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

خلیقی در پایان افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و.

واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/2330/71


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 47 تخلف در بازار کردستان طی یک هفته/جریمه 2.3 میلیارد ریالی متخلفین اصناف

کشف 47 تخلف در بازار کردستان طی یک هفته/جریمه 2.3 میلیارد ریالی متخلفین اصناف