مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-15اقتصادي

2 هزار و 500 نانوایی ماهانه 16 هزار تن آرد دریافت می کنند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ماهانه 16 هزار تن آرد در بین 2 هزار و 583 واحد نانوایی فعال در استان اردبیل توزیع می شود.

- علی نوبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از این میزان 11 هزار تن آرد درجه یک و مابقی آرد درجه 2 است که بین نانوایی های استان برای پخت توزیع می شود.

وی ضرورت اجرای طرح نظارت و کنترل بر نانوایی ها را با استفاده از دستگاه های نانینو یادآور شد و تصریح کرد: تمام نانوایی های استان مجهز به کارتخوان نانینو هستند و با ثبت اطلاعات آنها به صورت هفتگی، این اطلاعات رصد می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ما هم اکنون میزان سهمیه و آرد توزیعی را به نانوایان دقیقاً رصد می کنیم و حتی زمان و ساعت پخت و میزان فروش نان مشخص بوده و تلاش بر جلوگیری از کم فروشی و توزیع خارج از شبکه آرد است.

نوبخت افزود: با نصب کارتخوان ها امکان بروز تخلف در بخش گران فروشی به حداقل رسیده و امیدواریم با اجرای کامل طرح آزادسازی قیمت ها، شرایط مطلوب تری را در حوزه آرد و نان شاهد باشیم.

وی شایعه کمبود گندم و آرد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به هیچ وجه کمبود آرد نداریم و ما تا خرداد سال آینده که فصل برداشت محصول است، قادر به تأمین گندم مورد نیاز کارخانه های آردسازی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 500 نانوایی ماهانه 16 هزار تن آرد دریافت می کنند

2 هزار و 500 نانوایی ماهانه 16 هزار تن آرد دریافت می کنند