مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-15سياسي

انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و رنگ آمیزی کف خیابان ساری


عضو شورای شهر ساری با تاکید براین که پرداخت حقوق پرسنل اولویت شهرداری باشد از تاخیر دوماهه در واریز آن به حساب کارکنان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رحمان میرشجاعی عصر سه شنبه در جلسه شورای شهر ساری با بیان اینکه نیم درصد سهم کتابخانه ها به سختی پرداخت می شود خواستار همکاری و مشارکت شهرداری ها در این زمینه شد.

وی با اشاره به تأخیر پرداخت حقوق کارکنان شهرداری گفت: طبق وعده قرار بود حقوق کارکنان تا 25 هر ماه پرداخت شود اما چندماهی شاهد تأخیر پرداخت هستیم و حدود دو ماه حقوق نگرفتند و حقوق ماه قبل با تأخیر روز گذشته پرداخت شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی، اولویت باید پرداخت به موقع حقوق شهرداری ساری باشد و توقع این است وضعیت پرداختی به پرسنل ساماندهی شود.

میرشجاعی به سوال دیگری از شهرداری اشاره کرد و گفت: متأسفانه پروژه های کم اهمیتی نظیر خیابان ایده آل در ساری اجرا شده است و سردیس هایی در منطقه نصب شد که چندان کارشناسی باشد.

عضو شورای شهر ساری رنگ آمیز کف خیابان را از دیگر طرح های کم اهمیت بیان کرد و گفت: خیابان ایده آل موقعی در شهر معنا پیدا می کند که شاهد توسعه متوازن شهری در همه مناطق شهری باشیم.

وی گفت: سنگفرش خیابانی که دارای موزاییک بود و نارضایتی وجود نداشت و تعویض آن سبب نارضایتی شهروندان شده است و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و رنگ آمیزی کف خیابان ساری

انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و رنگ آمیزی کف خیابان ساری