مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-15سياسي

خودِ ترویج علم نیازمند ترویج است !


رییس انجمن ترویج علم با اشاره به برخی از اقدامات ترویجی این انجمن و عدم تحقق اهداف آن، گفت: این حوزه با چالش باورپذیری مسؤولان مواجه است؛ - رییس انجمن ترویج علم با اشاره به برخی از اقدامات ترویجی این انجمن و عدم تحقق اهداف آن، گفت: این حوزه با چالش "باورپذیری" مسؤولان مواجه است؛ از این رو خود ترویج علم به "ترویج" نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اکرم قدیمی امروز در نشست ترویج علوم پایه و توسعه پایدار که به مناسبت هفته جهانی ترویج علم به صورت وبینار در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد، با بیان اینکه انجمن ترویج علم امسال به 21 سالگی رسید، خاطرنشان کرد: این انجمن 12 سال است که هفته ترویج علم را اجرایی می کند.

وی یکی از برنامه های این هفته را درهای باز دانشگاه ها دانست و افزود: این برنامه قرار بود امسال با همکاری انجمن ترویج علم دانشگاه تهران در این دانشگاه برگزار شود که به دلیل شرایط موجود اجرای این برنامه متوقف شده است.

قدیمی اظهار کرد: حوزه ترویج علم با این چالش مواجه است که به باور تبدیل نشده است؛ از این رو است که حتی اگر وزیر علوم هم در این حوزه صحبت کند، ولی چون اسباب آن در کشور فراهم نیست، نمی توان اقدام اساسی را درباره آن اجرایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودِ ترویج علم نیازمند ترویج است !

خودِ ترویج علم نیازمند ترویج است !