مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-15اجتماعي

سردار کارگر: نباید رویکرد انحصاری در راهیان نور داشته باشیم


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:بسیاری از جوانانی که شاید به لحاظ ظاهری و اعتقادی نامتعارف بودند با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس متحول شدند و مبنای زندگی شان از اساس و ریشه تغییر یافت.

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:بسیاری از جوانانی که شاید به لحاظ ظاهری و اعتقادی نامتعارف بودند با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس متحول شدند و مبنای زندگی شان از اساس و ریشه تغییر یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه فرهنگ دفاع مقدس در میان نوجوانان و جوانان کشور، توضیح داد: این نشست در راستای توسعه، تعمیق و برگزاری هر چه باشکوهتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور برگزار شده است و امیدواریم با همکاری و هم افزایی بتوانیم گام های بلندی را در این رابطه برداریم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: وزارت آموزش و پرورش به واسطه ارتباط مستقیمی که با نسل نوجوان و جوان جامعه دارد یک نهاد ارزشی، انسان ساز، فرهنگ مدار و موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی قلمداد می شود.

امروز با احتساب عزیزان پیش دبستانی، جامعه دانش آموزی کشور حدود 20 میلیون نفر را در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: نباید رویکرد انحصاری در راهیان نور داشته باشیم

سردار کارگر: نباید رویکرد انحصاری در راهیان نور داشته باشیم