مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 16:122022-11-15اقتصادي

تنها 30 درصد از ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد فعال است


رییس اتاق خانه صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه متاسفانه تنها 30 درصد از ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد فعال است، گفت: باید با مهارت محوری و استفاده از دانش روز و هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت کارتیمی راهکارهای مورد نیاز صنعت و بالاخص شهرک صنعتی اشتهارد را تدوین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا رضایی رییس هیأت مدیره خانه صمت البرز، بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد، گفت: خانه صمت به عنوان نماینده صنعت استان سعی دارد تا نسبت به عارضه یابی و حل مشکلات صنعتگران و به طور عام تر شهرک های صنعتی اهتمام داشته باشد.

وی افزود: از همین رو در اولین دیدار از شهرک های صنعتی استان به شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان آمده ایم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار بگیریم.

رضایی ادامه داد: باید با مهارت محوری و استفاده از دانش روز و هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت کارتیمی راهکارهای مورد نیاز صنعت و بالاخص شهرک صنعتی اشتهارد را تدوین کنیم.

رییس هیأت مدیره خانه صمت در ادامه گفت: در دیداری که از شهرک صنعتی اشتهارد داشتیم برایمان بسیار ناراحت کننده بود که فقط سی درصد ظرفیت این شهرک فعال است و ان شاالله باید تدابیری اندیشیده شود که مابقی ظرفیت های این شهرک نیز فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 30 درصد از ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد فعال است

تنها 30 درصد از ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد فعال است