مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 16:072022-11-15پزشكي

زیرساخت های خراسان شمالی متناسب با ظرفیت های استان نیست


دبیر هیات امنای دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون متناسب با ظرفیت هایی که وجود دارد زیرساخت ها لحاظ نشده، بنابراین همه باید پای کار باشیم تا با همدلی بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنور، ابراهیم گلمکانی، دبیر هیات امنای دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در نخستین رویداد سرمایه گذاری سلامت در خراسان شمالی، اظهار کرد: خراسان شمالی استانی جوان با ظرفیت های بالا است که در عین حال محرومیت هایی نیز دارد که نیازمند توجه بیشتر به منظور رفع محرومیت ها و توسعه متوازن است.

وی با اشاره به اینکه در بحت توسعه، تنها زیرساخت درمانی نباید مدنظر باشد، بلکه فراهم کردن زیرساخت های آموزشی باید مورد توجه باشد، گفت: تاکنون متناسب با ظرفیت هایی که وجود دارد زیرساخت ها لحاظ نشده، بنابراین همه باید پای کار باشیم تا با همدلی بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

دبیر هیات امنای دانشگاه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برگزاری رویداد سرمایه گذاری، حرکت در جهت پژوهش و فناوری، محور و ماموریت اصلی دانشگاه می تواند باشد.

وی یادآور شد: شاید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از لحاظ جذب دانشجو با سایر دانشگاه های بزرگ کشور قابلیت رقابت را نداشته باشد اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های خراسان شمالی متناسب با ظرفیت های استان نیست

زیرساخت های خراسان شمالی متناسب با ظرفیت های استان نیست