مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-15اقتصادي

آماده سازی تالار وزنه برداری اردبیل شتاب می گیرد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: آماده سازی تالار وزنه برداری اردبیل با حمایت استاندار اردبیل و با تزریق اعتبار شتاب می گیرد.

- اکبر ورودی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: آماده سازی سالن اختصاصی وزنه برداری استان اردبیل با حمایت های استاندار اردبیل و تزریق اعتبار شتاب می گیرد که در اولین مرحله از عملی شدن وعده استاندار مبلغ 15 میلیارد ریال به حساب اداره کل واریز شد و قرار است در آذر ماه نیز 35 میلیارد ریال دیگر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه باید امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای حوزه ورزش فراهم شود، افزود: یکی از سالن های بسیار ارزشمند و بی نظیر در استان اردبیل خانه وزنه برداری است که امیدواریم بتوانیم این مجموعه را تا دهه فجر برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی آماده کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: سالن وزنه برداری به عنوان یک سالن تخصصی در اختیار وزنه برداران قرار می گیرد که با برنامه ریزی انجام شده در سال گذشته برای اولویت دادن به پروژه های نیمه تمام امسال قرار است چنین پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد.

ورودی با اشاره به اینکه قهرمانان وزنه برداری اردبیل شهره بین المللی و جهانی دارند، تصریح کرد: تداوم پرورش این نخبه های ورزشی در اردبیل می تواند سبب استمرار درخشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی تالار وزنه برداری اردبیل شتاب می گیرد

آماده سازی تالار وزنه برداری اردبیل شتاب می گیرد