مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-15حوادث

موتورسیکلت 8 میلیاردی قاچاق در گلپایگان توقیف شد


فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اقدامات هوشمندانه خود از وجود یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در یکی از منازل این شهرستان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به آن مکان اعزام و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که فاقد هر گونه مدارک معتبر بود و به صورت قاچاق تهیه شده بود، شدند.

محمدی با بیان اینکه ارزش این موتورسیکلت توسط کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص مالک موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم اکیداً از خرید موتورسیکلت های سنگین قاچاق و فاقد مدارک معتبر خودداری کنند، چرا که پلیس قاطعانه با این مسأله برخورد و حسب قانون نسبت به توقیف این وسایل اقدام می کند و همچنین از مردم می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت 8 میلیاردی قاچاق در گلپایگان توقیف شد

موتورسیکلت 8 میلیاردی قاچاق در گلپایگان توقیف شد