مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-15اقتصادي

توزیع اعتبار بین شهرهای خوزستان باید متوازن باشد


باید توزیع متوازن اعتبار را میان شهرهای استان داشته باشیم تا خدمات ملموسی برای توسعه خوستان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای راهبری مسؤولیت های اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: شرکت ها، کارخانه ها و صنایع متولیان مسئولیت های اجتماعی هستند و پس از ابلاغ پروژه اقدام به انجام آن خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه هایی که تاکنون مشخص شده اند هر چه سریع تر توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به شرکت ها و کارخانه ها برای اجرا ابلاغ شوند، افزود: باید توزیع متوازن اعتبار را میان شهرهای استان داشته باشیم تا خدمات ملموسی برای توسعه استان انجام شود.

استاندار خوزستان، پیرامون هزینه کرد اعتبار برای تکمیل و انجام پروژه ها در استان گفت: پروژه های مشخص و پراهمیتی برای رفاه حال مردم انتخاب شود تا مشکلات استان را برطرف کنیم.

خلیلیان تاکید کرد: اگر صنایع و شرکت ها بخواهند به صورت خودجوش اقدام به انجام پروژه ای در قالب مسئولیت های اجتماعی کنند از آن استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعتبار تکمیلی ساخت مسکن در منطقه سپیدار برای خانواده های مددجو کمیته امداد که در حال حاضر ساکن مناطقی با بافت فرسوده و پرخطر شهر اهواز است، اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اعتبار بین شهرهای خوزستان باید متوازن باشد

توزیع اعتبار بین شهرهای خوزستان باید متوازن باشد