مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-15سياسي

فرهنگ پرداخت زکات در خوزستان باید گسترش یابد


نماینده ولی فقیه در خوزستان بر نهادینه کردن فرهنگ زکات در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های رسانه ای و مبلغان برای افزایش سرانه زکات و فرهنگ معنوی این مأموریت الهی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای زکات خوزستان تاکید کرد: پرداخت زکات باید به یک فرهنگ تبدیل شود، همچنین زکات دریافت شده در هر منطقه باید برای آبادانی و رفع محرومیت در همان منطقه هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه زکات از واجبات اسلام است که بر اساس آن مسلمانان باید مقدار معینی از کالاهایی را که زکات به آن ها تعلق می گیرد به عنوان زکات پرداخت کنند، افزود: اگر فرهنگ پرداخت زکات نهادینه شود می توان با پرداخت زکات، مشکلات و کمبودها را در جامعه برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر کشاورزان در پرداخت زکات مشارکت کنند می توان با همکاری و هدایت کمیته امداد و سایر اعضا از محل زکات دریافتی مشکلات بسیاری از خانواده های نیازمند را در خوزستان برطرف کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه نخستین اولویت برای پرداخت زکات رفع محرومیت و فقر است، ادامه داد: برای آشنایی مردم با برکات پرداخت زکات و کارهایی که می توان از محل دریافت زکات انجام داد باید مبلغان، روحانیان، صدا و سیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ پرداخت زکات در خوزستان باید گسترش یابد

فرهنگ پرداخت زکات در خوزستان باید گسترش یابد