مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-15بين الملل

تجمع 20 نفره در بالی/نشستی برای حل بحران ها یا زمان بروز دشمنی ها


اهداف اجلاس گروه 20 با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، - در تضاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایگاه خبری المیادین در گزارشی به بررسی موضوع نشست سران گروه 20 در جزیره بالی اندونزی و چالش ها و موانع پیش روی این نشست پرداخته و این سوال را مطرح کرد که اجلاس گروه 20 که سیاست های مرتبط با تقویت ثبات مالی بین المللی را بررس، می کند و کشورهای متخاصم و رقیب را از نظر اقتصادی و سیاسی گرد هم می آورد، چگونه می تواند به راه حل هایی منجر شود؟ در این گزارش آمده است: عکس دسته جمعی از رهبران گروه 20 در اندونزی گرفته نشد و این بازتابی از واقعیت اجلاسی است که کشورهای متخاصم اقتصادی و سیاسی را گرد هم آورده است.

این نشست با هدف بحث درباره بحران انرژی با توجه به جنگ جاری در اوکراین برگزار می شود و پیش بینی می شود توافق نامه ای اتخاذ شود که اصول گذار به انرژی پاک را تقویت کند.

گروه 20 که متشکل از 19 کشور به اضافه اتحادیه اروپا است، نزدیک به دو سوم جمعیت جهان، 85 درصد تولید اقتصاد جهانی و 75 درصد تجارت جهانی را تشکیل می دهد.

عکس دسته جمعی از رهبران G20 در اندونزی گرفته نشد و این، بازتابی از واقعیت اجلاسی است که کشورهای متخاصم اقتصادی و سیاسی را گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع 20 نفره در بالی/نشستی برای حل بحران ها یا زمان بروز دشمنی ها

تجمع 20 نفره در بالی/نشستی برای حل بحران ها یا زمان بروز دشمنی ها