مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-15سياسي

فراخوان شرکت در همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب


فراخوان شرکت در همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی آغاز شد این همایش ملی توسط سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می شود.

- اسلامی آغاز شد این همایش ملی توسط سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در جشنواره شهدای زن هشت سال دفاع مقدس در خصوص الگوی سوم زن مسلمان، مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور بر آن شد تا همایشی جهت تبیین شاخصه های الگوی سوم زن مسلمان و چگونگی نقش آفرینی زنان در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار نماید.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر عزیزمان، الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، زن نه شرقی و نه غربی است، زنی است که می خواهد در متن باشد، زنی است که می خواهد بدون نگاه جنسیتی و به عنوان یک انسان و با دو بال علم و تقوا، هم خود مسیر رشد و کمال را طی نماید و هم در پیشرفت و تعالی جامعه نقش پررنگ خود را ایفا نماید.

دبیر همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی در ادامه با اعلام خبر رونمایی رسمی از پوستر این همایش و اعلام فراخوان جهت ثبت نام و ارائه مقالات، محورهای اصلی این همایش را برشمرد.

الگوی سوم زن مسلمان در عرصه های فرهنگی - تربیتی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری از مهم ترین محورهایی است که رییس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شرکت در همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب

فراخوان شرکت در همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب