مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-15سياسي

برگزاری 1250 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری از برپایی 1250 عنوان برنامه در قالب 30 برنامه محوری در استان در هفته بسیج خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری از برپایی 1250 عنوان برنامه در قالب 30 برنامه محوری در استان در هفته بسیج خبر داد.

سردار علی محمد اکبری 24 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت چهل وسومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) و پاسداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از امنیت کشور، اظهار کرد: سیج یعنی کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و در قانون اساسی نیز، دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی جزو وظایف ذاتی سپاه و بسیج تعریف شده و هر جا مأموریتی باشد مردم در قالب ساماندهی بسیج به میدان آمده اند؛ کار بسیج تمام کنندگی است و هر کجا بسیج برود، کار را تمام می کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به ابلاغ سند راهبردی بسیج با افق 10 ساله اعتلای بسیج و آغاز اجرای آن، بیان کرد: اجرای این سند راهبردی در بین بسیجیان آغاز شده و یکی از رویکردهای این سند، توجه بسیجیان به تحقق شعار سال است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می شود؛ همچنین تبیین دستاوردهای بسیج در این سند مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1250 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج

برگزاری 1250 عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج