مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-15سياسي

بازگشایی کتابخانه شهدای شاهدیه یزد با ظاهری جدید


درهای کتابخانه شهدای شهر شاهدیه پس از بازسازی و بهسازی، با حضور معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان و مردم این شهر، به روی کتابخوانان و علاقه مندان به مطالعه باز شد.

- علی اکیر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم با بیان این که ارتباط با کتاب باید از دوران کودکی آغاز شود، گفت: نهادهای مرتبط با کودک می توانند با در نظر گرفتن برنامه های مختلف و حضور کودکان در کتابخانه ها این ارتباط را تقویت کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 54 شهید شهر شاهدیه، بازگشایی این کتابخانه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و شهرداری شاهدیه را اقدامی مؤثر در ترویج فرهنگ مطالعه دانست و اظهار کرد: اینکه کتابخانه ای با پیوست فرهنگی همراه باشد، باعث جذب حداکثری افراد می شود.

عزیزی ادامه داد: این کتابخانه علاوه بر اینکه در جوار گلزار شهدا احداث شده، از سالنی برخوردار است که می تواند برنامه های فرهنگی را در کنار برنامه های کتابخانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شاهدیه اصالت دارد، بر حفظ فرهنگ این شهر تأکید کرد و افزود: نیاز داریم به اصالت قدیمی یزد برگردیم و خرده فرهنگ ها نباید در اصالت و فرهنگ ما رسوخ پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کتابخانه شهدای شاهدیه یزد با ظاهری جدید

بازگشایی کتابخانه شهدای شاهدیه یزد با ظاهری جدید