مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-15سياسي

شرکت ها به واسطه مسوولیت اجتماعی به مشکلات مناطق محروم بپردازند


پرداختن به مناطق حاشیه شهر در قالب مسوولیت های اجتماعی شرکت ها ضروری است و در این راستا باید پروژه هایی را تعریف کرد تا مشکلات این مناطق برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در نشست شورای راهبردی مسوولیت های اجتماعی اظهار کرد: شرکت ها، کارنجات و صنایع به عنوان متولیان مسؤولیت های اجتماعی هستند و پس از ابلاغ پروژه اقدام به انجام آن خواهند کرد.

وی افزود: پروژه هایی که تاکنون مشخص شده اند هر چه سریعتر توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به شرکت ها و کارخانه جات جهت اجرا ابلاغ شوند.

استاندار خوزستان گفت: باید توزیع متوازن اعتبار را میان شهرهای استان داشته باشیم تا خدمات ملموسی در جهت توسعه استان انجام شود.

وی پیرامون هزینه کرد اعتبار برای تکمیل و انجام پروژه ها در استان ادامه داد: پروژه های مشخص و پراهمیتی برای رفاه حال مردم انتخاب شود تا مشکلات استان را برطرف کنیم.

خلیلیان با تاکید بر ضرورت پرداختن به مناطق حاشیه شهر در قالب مسوولیت های اجتماعی شرکت ها تصریح کرد: در این راستا باید پروژه هایی را تعریف کرد تا مشکلات این مناطق برطرف شود.

وی بیان کرد: اگر صنایع و شرکت ها بخواهند به صورت خودجوش اقدام به انجام پروژه ای در قالب مسوولیت های اجتماعی کنند از آن استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ها به واسطه مسوولیت اجتماعی به مشکلات مناطق محروم بپردازند

شرکت ها به واسطه مسوولیت اجتماعی به مشکلات مناطق محروم بپردازند