مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-15سياسي

یک تهدید جدی برای یار مهربان


جمال رحیمیان در مراسم پایانی جایزه کتاب سال دانشجویی با تأکید بر این که حال کتاب خوب نیست، گفت: باید کار اورژانسی انجام بدهیم؛ همه ما حاضریم حتی غذا نخوریم اما صفحه مجازی خود را داشته باشیم که این موضوع تهدید جدی برای «یار مهربان» (کتاب) است.

- جمال رحیمیان در مراسم پایانی جایزه کتاب سال دانشجویی با تأکید بر این که حال کتاب خوب نیست، گفت: باید کار اورژانسی انجام بدهیم؛ همه ما حاضریم حتی غذا نخوریم اما صفحه مجازی خود را داشته باشیم که این موضوع تهدید جدی برای یار مهربان (کتاب) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی بیست و نهمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی و بیستمین دوره پایان نامه سال دانشجویی، امروز (سه شنبه، 24 آبان ماه) همزمان با روز کتاب و کتابخوانی با حضور جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهدی محقق، حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی در سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار شد.

پروانه افشاریان، معاون پژوهشی موسسه رویان با بیان این که دو عنوان کتاب و پایان نامه در عنوان این مراسم برجسته تر است، اظهار کرد: این کلمات کتابت، نوشتن و نگارش را به ذهن متبادر می سازند که از نمودهای تمدن و فرهنگ به شمار می روند و یکی از مهم ترین وسیله های ثبت و ضبط افکار و وسیله آگاهی دادن به آیندگان به علم امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تهدید جدی برای یار مهربان

یک تهدید جدی برای یار مهربان