مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-15اجتماعي

باد و خاک میهمان آخر هفته آسمان یزدیها


رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد از افزایش سرعت باد همراه با گرد و خاک و اعلام هشدار سطح زرد برای آخر هفته خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد از افزایش سرعت باد همراه با گرد و خاک و اعلام هشدار سطح زرد برای آخر هفته خبر داد.

عباس میرحسینی در خصوص آخرین وضعیت جوی استان در روزهای پایان هفته در گفت وگو با ایسنا گفت: براساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، برای ساعات اولیه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری پایداری جو و به دنبال آن انباشت آلاینده های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد شهری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای آخر هشدا سطح زرد نیز صادر شده است، افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک برای آسمان استان، کاهش دید افقی و همچنین اختلال در ترددهای جاده ‍ای استان پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد در پایان ضمن توصیه به احتیاط در فعالیت های کوهنوری، احتیاط در تردد های بین جاده ای و همچنین استحکام سازه های موقت، گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه افزایش ابر، در برخی نقاط به ویژه در ارتفاعات بارندگی و صبح روزهای جمعه و شنبه با احتمال مه آلودگی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و خاک میهمان آخر هفته آسمان یزدیها

باد و خاک میهمان آخر هفته آسمان یزدیها