مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-15اقتصادي

شهرداری ها به دنبال طرح های تفصیلی باشند


مدیرکل سازمان بازرسی منطقه سه کشور گفت: طرح های تفصیلی در شهرها اجرا و برنامه ها تنظیم شود و تنها بدنبال این نباشیم که برای مردم سکونت گاه بسازیم - کاظم اکرمی سه شنبه 24 آبان در همایش شهرداران فارس در شیراز عنوان کرد: در خصوص درآمدهای پایدار باید تلاش شود، چرا که درآمدهای ناپایدار مشکل ما را حل نمی کند و باتوجه به اینکه ساخت و سازها کم شده و عوارض پرداختی کاهش یافته است، باید در هزینه های ثابتی که شهرداری ها دارند، درآمدهای پایدار برای شهر ایجاد شود.

او اظهار کرد: بسیاری از شهرهای استان وضعیت و شرایط مشابهی در حوزه درآمد پایدار دارند و باید نسبت به اشتراک عملکرد خود در این حوزه اقدام کنند.

اکرمی خاطرنشان کرد: طرح های تفصیلی در شهرها اجرا و برنامه ها تنظیم شود و تنها بدنبال این نباشیم که برای مردم سکونت گاه بسازیم بلکه مردم علاوه بر سکونتگاه به مدرسه، مرکز آموزشی و مجموعه تفریحی نیاز دارند، لذا علاوه بر ایجاد چنین خدماتی باید نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه در شهرهای کوچک باتوجه به فراهم بودن زمین نیازمند اقدام جدی برای حوزه های زیر ساختی نظیر پارک، محل آموزش و تفریح مردم و درمانگاه هستیم، گفت: در برخی شهرها برخی توافقات با مالکین در راستای ساخت و ساز انجام و همه هزینه به ویژه هزینه عوارض دریافت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها به دنبال طرح های تفصیلی باشند

شهرداری ها به دنبال طرح های تفصیلی باشند