مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-15پزشكي

آنفلوآنزا در یزد همچنان روی مدار صعود/دانش آموزان ابتدایی در صدر مبتلایان


معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از ابتلای 123 نفر به بیماری آنفلوآنزا طی یک هفته گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از ابتلای 123 نفر به بیماری آنفلوآنزا طی یک هفته گذشته در این استان خبر داد.

دکتر مسعود شریفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت واگیر ویروس آنفلوآنزا در استان یزد، گفت: طی یک هفته گذشته تعداد 356 مورد بیمار مشکوک مبتلا به آنفلوآنزا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد متاسفانه تعداد آزمایش 123 نفر از همشهریان، مثبت اعلام شده است.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان نیز افزود: طی یک هفته گذشته تعداد هفت بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است که از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی درمان و چهار نفر دیگر در بیمارستان های استان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند.

شریفی در ادامه با تاکید بر این که وضعیت ابتلا به ویروس های واگیر دار در استان تحت کنترل است، تصریح کرد: بنا بر آمارهای اعلام شده، بیشترین مبتلایان به این ویروس دانش آموزان دوره ابتدایی هستند که اکنون شماری از آنها در منزل دوران درمان را می گذرانند و همچنین از خانواده ها تقاضا می شود در صورتی که فرزندشان به آنفلوآنزا مبتلا شد، از رفتن او به مدرسه جلوگیری کنند تا این ویروس به دیگر دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزا در یزد همچنان روی مدار صعود/دانش آموزان ابتدایی در صدر مبتلایان

آنفلوآنزا در یزد همچنان روی مدار صعود/دانش آموزان ابتدایی در صدر مبتلایان