مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-15اقتصادي

قلع وقمع 90 مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از 90 مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی طی 7 ماه گذشته خبر داد.

- علی بابازاده 24 آبان در بازدید از محور قره آغاج با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه به عنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداران است، گفت: در 7ماهه گذشته با حضور گشت راهداری در محورها به 30 نفر از متجاوزان و متخلفان حریم اخطار کتبی ابلاغ شده، 19 مورد کارگاه تعطیل، 20 عدد تابلوهای غیرمجاز برچیده و با اخذ دستور قضایی 19 مورد مجوز ساخت وساز در این شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 56 هزار و 577 نفر مسافر از 4 پایانه مسافربری شهرستان گرمی جابه جا شده اند، تصریح کرد: این تعداد مسافر توسط 96 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری به مقاصد مختلف جابه جا شده اند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی جابه جایی 45 هزار تن کالا را توسط 3 شرکت حمل ونقل کالا در 7ماهه گذشته از این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: دام زنده، محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ های معدنی از جمله کالای حمل شده است.

بابازاده با بیان اینکه در 7ماهه گذشته 78 هزار مترمکعب پیچ ها و حذف نقاط حادثه خیز در راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گرمی اصلاح شده است، خاطرنشان شد: در مدت یاد شده 29 هزار متر از شیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع وقمع 90 مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی

قلع وقمع 90 مورد ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان گرمی