مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-15اقتصادي

شاید برای شما هم اتفاق بی افتد؛ «تسهیلات بانکی» آشنایِ غریبه این روزها


روایت بانک ها و تسهیلات بانکی که به واسطه سرمایه های مردمی و حمایت های دولتی مشغول به کار شدند، در این میان عدم ارائه خدمات به مردم توسط بانک ها داستان جدیدی نیست و از گذشته مطرح بوده است، - خبرگزاری فارس-طیبه جواهری؛ پول، اسکنانس، تورم، گرانی، معیشت واژه های آشنا که حاصل عدم کفایت مسؤولان وقت، جریان نفوذ، عدم اجرای درست قوانین قلمداد می شود و به داغ دل مردم تبدیل شده است.

البته دولت سیزدهم با نگاه حل مسائل ومشکلاتمردمی پای کار آمده و سعی دارد که معیشت مردم را به سمت بهبو د هدایت کند، تسهیلات ریز و درشتی برای تشویق جامعه به سمت و سوی رشد و پویایی با حمایت مجلس مصوب کرده است تا مردمی که طی سال های اخیر به واسطه مشکلات اقتصادی با امید و شک دست و پنجه نرم می کنند، آینده را روشن تر از گذشته ببینند.

وام قرض الحسنه ویژه جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد، ودیعه مسکن، خرید مسکن، فرزندآوری، ازدواج، اشتغال، کارآفرینی و .

تنها چند مورد از تسهیلاتی است که این روزها پرتکرارترین است، در این میان تسهیل شرایط اخذ وام همچون کاهش تعداد ضامن از دیگر وعده هایی است بانک ها موظف به اجرای آن هستند.

حالا سر و کار مردم بیش از هر زمان دیگری با شعب مختلف بانک در سراسر جامعه افتاده است، بانک های دولتی و خصوصی همه بودجه و اعتبار کافی جهت اعطای وام به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید برای شما هم اتفاق بی افتد؛ «تسهیلات بانکی» آشنایِ غریبه این روزها

شاید برای شما هم اتفاق بی افتد؛ «تسهیلات بانکی» آشنایِ غریبه این روزها