مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-15بين الملل

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات ضدصهیونیستی ارییل


گروه های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارییل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت 3 صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.

- گروه های فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه، عملیات مقاومتی امروز در نزدیکی شهرک ارییل در سلفبت (کرانه باختری) که به هلاکت 3 صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی از جانب ملت فلسطین به جنایات دشمن صهیونیستی از جمله شهادت روز گذشته فله مسالمه دختر 19 ساله فلسطینی به دست نظامیان اشغالگران صهیونیست بود.

قاسم تصریح کرد که جوانان انقلابی فلسطینی در کرانه باختری بار دیگر به دشمن ضربه زده و اشغالگران را با عملیاتی قهرمانانه در شهرک ارییل که به عنوان کانون جنایات صهیونیست ها در کرانه باختری شناخته می شود، غافلگیر کردند.

جنبش جهاد اسلامی هم این عملیات را بیانگر اراده ملت قهرمان فلسطین در مواجهه با دشمن صهیونیستی دانست.

طارق عزالدین سخنگوی این جنبش تصریح کرد که اجرای این عملیات در داخل شهرک ارییل بار دیگر ضعف و سستی دشمن جنایتکار صهیونیستی و شکست نهادهای امنیتی و نظامی آن را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات ضدصهیونیستی ارییل

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات ضدصهیونیستی ارییل