مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-15سياسي

وزیر ارشاد: بخش مهمی از نیاز صنعت نشر را برطرف کرده ایم


در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با معرفی کتابخانه ها، مسئولان و کتابداران نهادی برگزیده کشور برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اینکه بخش مهمی از نیاز داخلی صنعت نشر کشور برطرف شده، - به طوریکه حدود 80 درصد کتاب های درسی با کاغذهای تولید داخل تامین می شوند، سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سی اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون های مختلف و سایر مسئولان فرهنگی روز سه شنبه (24 آبان) در تالار وحدت برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: روز 24 آبان ماه مصادف با سالگرد ارتحال علامه طباطبایی است؛ شخصیتی موثر در جریان انقلاب اسلامی که با نگارش آثار ارزشمند و تربیت شاگردانی بزرگ، همچنان از اثرات وجودی ایشان بهره مند هستیم.

به طوریکه بخش بزرگی از نظریات جریان انقلاب اسلامی از نظریات بزرگانی سرچشمه می گیرد که در محضر علامه طباطبایی تلمذ کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: بخش مهمی از نیاز صنعت نشر را برطرف کرده ایم

وزیر ارشاد: بخش مهمی از نیاز صنعت نشر را برطرف کرده ایم